mandag den 5. oktober 2009

PODCAST!!! - episode 1 (Den hvor vi lærer at kravle...)

Yup, så lykkedes det omsider: Den første podcast direkte fra Filmnørdens Hjørne! TA-DAA! Jeg har hevet min film-kompis Jesper Laursen med i studiet og brygget en hazarderet omgang filmnørdet podcast sammen, kun til ære for dig, min kære læser. OK, så der er nogle fødselsproblemer og vi ævler lidt meget, men trøst dig med at denne version "kun" varer 28 minutter. Egentlig optog vi 55 minutter, men jeg har præsteret at få det klippet ned. Mest har jeg bare klippet alle vores øøøh'er ud.

Anyways, lyt og lær om Up, Looking For Eric, Roman Polanski, David Letterman, Weinstein-brødrene, Bunny & The Bull og meget andet - og kom gerne med idéer til forbedringer, for guderne skal vide, at det er der plads til.


Lyt til den første podcast fra Filmnørdens Hjørne her...













Rigtig god fornøjelse ;-)

Gå til forsiden - klik her!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...