fredag den 29. januar 2010

PODCAST!!! - episode 14 (Den om film-musicals...)

Så' der musical-tema!... og ja, vi synger :-D

Vi må lige undskylde forsinkelsen, men det omrejsende influenza-show har holdt Hjørnet på sofaen længere end frygtet. Men nok om det, for nu skal det handle om at synge og danse på film. Derudover anmelder vi også Das Weisse Band og Nine og uddeler for første gang i Hjørnets historie SEKS STJERNER!!! Gæt til hvilken film...

Hvad laver en "grip"? Find ud af det i podcasten, ligesom du kan høre om Ghostbusters 3, Kathryn Bigelows næste Mellemøsten-film og al det sædvanlige gøgl.

God fornøjelse ;-)









2 comments:

Anonym sagde ...

Kære Filmnørder, Jeg elsker jer. Fantastisk at komme hjem fredag eftermiddag og se at der er ny Podcast. En Podcast der er særdeles morsom. I er rigtig gode, i øvrigt også til at synge.

Andreas sagde ...

Jeg ELSKER jeres podcasts! Hver eneste gang jeg hører dem, gør de mig i vildt godt humør. Man glemmer helt tid og sted, og bliver fuldstændig opslugt i en verden af vidunderligt nørderi :D Selvom jeres anmeldelser (selvfølgelig) er helt eminente, synes jeg at "bag kameraet" er noget af det fedeste - Det interesserer mig bare helt vildt, og jeg elsker at blærer mig overfor vennerne med den dejlig nørdede viden.

May the force be with you... Always! – Og tak for de dejlige podcasts :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...